breadcrumbs_revolution_theme

Здійснюємо доставку по всій Україні. Надсилання вантажу щодня, крім неділі.

Працюємо з:

- Нова Пошта;

- Кур'єр Нової пошти;

- Делівері

- Також можливе самовивезення у м. Мукачеве, Закарпатська обл. вул.Томаша Масарика, 5 (Територія ВТБ Мирослава)


Нова Пошта:

 Доставка вантажу протягом 1-2 робочих днів на Ваше найближче відділення.

Надсилання щодня.


Кур'єр Нової Пошти:

Доставляємо товар на Вашу вказану адресу. Для отримання замовлення достатньо чекати
дзвінок кур'єра.


Делівері:

 Доставка вантажу протягом 1-2 робочих днів на Ваше найближче відділення.

Відправка щодня.


Рух товару за рахунок покупця!!!

Виходячи з тарифів перевізника.


На що потрібно звертати увагу при отриманні замовлення?

- перевіряйте артикули на товарі;

- перевіряйте кількість місць, чи все видано службою доставки;
- огляньте коробку на цілісність і переконайтеся, що її не розкривали.

Увага! Розкривати, перевіряти, надувати товар на відділенні перевізника - заборонено.

Важливо знати!

Шановні покупці! Уважно перевіряйте товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. Поставивши підпис і залишивши відділення, Ви погоджуєтесь з тим, що товар Вас повністю влаштовує за всіма параметрами. Ми відправляємо товар абсолютно новий та справний. Далі, за нього відповідає транспортна компанія і у разі пошкодження лише вони Вам сплачують суму страховки за письмовою заявою. Але це тільки у разі пред'явлення претензії під час огляду, не залишаючи відділення! Наш магазин
не компенсує та не приймає на повернення товари, пошкоджені транспортними компаніями.

Vazhlyvo znaty!

Що робити, якщо коробка пошкоджена, а замовлення на відділенні вантажоперевізника?

Якщо при отриманні Вашого замовлення на відділенні вантажоперевізної компанії Ви виявили, що коробка або товар пошкоджено Вам необхідно:

1. У співробітника Нової Пошти чи Делівері взяти бланк та оформити претензію;
2. Необхідно чітко вказати причину, що трапилося з вантажем; 3. Вказати вартість компенсації;
4.Вантаж не приймати і не оплачувати; 5. Бланк-претензію необхідно доповнити фотографіями.

Що робити, якщо коробка пошкоджена, а замовлення доставив кур'єр?

Якщо Ваше замовлення доставив кур'єр і при отриманні, Ви виявили, що коробка або товар пошкоджено Вам необхідно:

1. У кур'єра взяти бланк та оформити претензію;
(Увага! Якщо кур'єр не надає бланк для складання претензії, Вам необхідно зателефонувати на гарячу лінію перевізника).
2. Необхідно чітко вказати причину, що трапилося з вантажем; 3. Кур'єра в жодному разі не відпускати; 4. Вантаж не приймати і не оплачувати; 5. Вказати вартість компенсації;
6. Бланк-претензію необхідно доповнити фотографіями.

Після оформлення заяви, співробітник вантажоперевізної компанії передає претензію до відділу роботи з клієнтами, де і буде прийматися рішення.

Увага! Заява обробляється від 7 до 10 робочих днів.

Intex.net.ua завжди піклується про своїх клієнтів.
Приємних покупок!

Оплата

Сплатити замовлення Ви можете:

-готівкою при отриманні в офісі в Мукачеві;

-готівкою при отриманні (накладений платіж Нової Пошти);

-на Р/С ПриватБанк;

-на Р/С&Монобанк;

- Б/Н на розрахунковий рахунок "Приватного підприємця 2-ї групи без ПДВ".


Покладений платіж Нової пошти

Оплата замовлення готівкою при отриманні.
Комісія за послугу: +1% та 20 грн (за конверт) від суми замовлення.

Карта ПриватБанк

Відправка замовлення після 100% оплати на реквізити картки.
Комісія за послуги ПриватБанку: +1% від суми замовлення.


Карта Монобанк

Відправка замовлення після 100% оплати на реквізити картки .
Комісія за послуги ПриватБанку: +1% від суми замовлення.

Розрахунковий рахунок

Оплата замовлення на розрахунковий рахунок. Відправлення здійснюється після зарахування коштів на реквізити, (зарахування відбуватиметься на
протягом 3-х робочих днів)
Оплата без комісії для юридичних осіб або ФОП.

Разом з нами Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України