breadcrumbs_revolution_theme

Здійснюємо доставку по всій Україні. Відправлення вантажу кожен день, крім неділі.

Працюємо з:

- Нова пошта;

- Кур'єр Нової пошти;

- Делівері

- Також можливий самовивіз в г, Харків, ул.Тюрінская 131, офіс 17, 2 поверх. (Колишня вулиця Якіра)


Нова Пошта:

Доставка вантажу на протязі 1-2 робочих днів на Ваше найближче відділення.

Відправлення кожен день.


Кур'єр Нової Пошти:

Доставляємо товар на Ваш вказану адресу. Для отримання замовлення Вам достатньо очікувати
дзвінок кур'єра.


Делівері:

Доставка вантажу на протязі 1-2 робочих днів на Ваше найближче відділення.

Відправлення кожен день.


Рух товару за рахунок покупця !!!

Виходячи з тарифів перевізника.


Самовивіз в г. Харьков:

Якщо Ви оформили замовлення і проживаєте в м.Харків Ви можете самостійно забрати вантаж в
точці видачі.

Точка самовивозу в місті Харкові & nbsp; (Тюрінская 131 (колишня. Якіра), з будівлі відділення "Делівері")

за попереднім погодженням з менеджером.

Оплата і доставка товарів Intex і Bestway

На що потрібно звертати увагу при отриманні замовлення?

- перевіряйте артикули на товар;

- перевіряйте кількість місць, все видане службою доставки;
- огляньте коробку на цілісність і переконайтеся, що її не розкривали.

Увага! Розкривати, перевіряти, надувати товар на відділенні перевізника - заборонено.

Важливо знати!

Шановні покупці! Перевіряйте уважно товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. Поставивши підпис і пішовши з відділення, Ви погоджуєтеся з тим, що товар Вас повністю влаштовує за всіма параметрами. Ми відправляємо товар абсолютно новий і справний. Далі, за нього відповідає транспортна компанія і в разі пошкодження тільки вони Вам виплачують суму страховки за письмовою заявою. Але це тільки в разі пред'явлення претензії при огляді, не йдучи з відділення! Наш магазин
не компенсує і не приймає на повернення товари, пошкоджені транспортними компаніями.

Що робити, якщо коробка пошкоджена, а замовлення на відділенні вантажоперевізника?

Якщо при отриманні Вашого замовлення на відділенні вантажоперевізні компанії Ви виявили, що коробка або товар пошкоджений Вам необхідно:

1. У співробітника Нової Пошти або Делівері взяти бланк і оформити претензію;
2. Необхідно чітко вказати причину, що сталося з вантажем;
3. Вказати вартість компенсації;
4.Груз не брати і не оплачувати;
5. Бланк-претензію необхідно доповнити фотографіями.

Що робити, якщо коробка пошкоджена, а замовлення доставив кур'єр?

Якщо Ваше замовлення доставив кур'єр і при отриманні, Ви виявили, що коробка або товар пошкоджений Вам необхідно:

1. У кур'єра взяти бланк і оформити претензію;
(Увага! Якщо кур'єр не надає бланк для складання претензії, Вам необхідно зателефонувати на гарячу лінію перевізника).
2. Необхідно чітко вказати причину, що сталося з вантажем;
3. Кур'єра ні в якому разі не відпускати;
4. Вантаж не приймати і не оплачувати;
5. Вказати вартість компенсації;
6. Бланк-претензію необхідно доповнити фотографіями.

Після оформлення заяви, співробітник вантажоперевізні компанії передає претензію до відділу по роботі з клієнтами, де і буде прийматися рішення.

Увага! Заява обробляється від 7 до 10 робочих днів.

Intex.net.ua завжди піклується про своїх клієнтів.
Приємних Вам покупок!

Оплата

Оплатити замовлення Ви можете:

-готівкою при отриманні в офісі в м.Харків;

-готівкою при отриманні (накладна плата Нової Пошти);

-на карту ПриватБанк;

-Liqpay;

-на розрахунковий рахунок "Приватного підприємця 2-групи без ПДВ".


Накладений платіж Нової пошти

Оплата замовлення готівкою при отриманні.
Комісія за послугу: + 1% і 20 грн (за конверт) від суми замовлення.

Карта ПриватБанк

Відправлення замовлення після 100% оплати на реквізити карти.
Комісія за послуги ПриватБанку: + 1% від суми замовлення.

Система Liqpay

Миттєва оплата замовлення за допомогою будь-якої банківської карти на рахунок.
Відправлення після зарахування коштів.
Комісія за послуги банку: + 2,7% від суми замовлення.

Розрахунковий рахунок

Оплата замовлення на розрахунковий рахунок. Відправлення здійснюється після зарахування коштів на реквізити, (зарахування відбуватися на
протягом 3-х робочих днів)
Оплата без комісії для юридичних осіб або ФОП.

РАЗОМ З НАМИ ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ ТОВАР НАВІТЬ У найбільш ВІДДАЛЕНИХ КУТОЧКАХ УКРАЇНИ