Здійснюємо доставку по всій Україні. Надсилання вантажу щодня, крім неділі.
Працюємо з:
- Нова Пошта;
- Кур'єр Нової пошти;
- Делівері
- Також можливе самовивезення у м. Мукачеве, Закарпатська обл. вул.Томаша Масарика, 5 (Територія ВТБ Мирослава)
Нова Пошта:
Доставка вантажу протягом 1-2 робочих днів на Ваше найближче відділення.
Надсилання щодня.
Кур'єр Нової Пошти:
Доставляємо товар на Вашу вказану адресу. Для отримання замовлення достатньо чекати
дзвінок кур'єра.
Делівері:
Доставка вантажу протягом 1-2 робочих днів на Ваше найближче відділення.
Відправка щодня.
Рух товару за рахунок покупця!!!
Виходячи з тарифів перевізника.
На що потрібно звертати увагу при отриманні замовлення?
- перевіряйте артикули на товарі;
- перевіряйте кількість місць, чи все видано службою доставки;
- огляньте коробку на цілісність і переконайтеся, що її не розкривали.
Увага! Розкривати, перевіряти, надувати товар на відділенні перевізника - заборонено.
Важливо знати!
Шановні покупці! Уважно перевіряйте товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. Поставивши підпис і залишивши відділення, Ви погоджуєтесь з тим, що товар Вас повністю влаштовує за всіма параметрами. Ми відправляємо товар абсолютно новий та справний. Далі, за нього відповідає транспортна компанія і у разі пошкодження лише вони Вам сплачують суму страховки за письмовою заявою. Але це тільки у разі пред'явлення претензії під час огляду, не залишаючи відділення! Наш магазин
не компенсує та не приймає на повернення товари, пошкоджені транспортними компаніями.
Vazhlyvo znaty!
Що робити, якщо коробка пошкоджена, а замовлення на відділенні вантажоперевізника?
Якщо при отриманні Вашого замовлення на відділенні вантажоперевізної компанії Ви виявили, що коробка або товар пошкоджено Вам необхідно:
1. У співробітника Нової Пошти чи Делівері взяти бланк та оформити претензію;
2. Необхідно чітко вказати причину, що трапилося з вантажем;
3. Вказати вартість компенсації;
4.Вантаж не приймати і не оплачувати;
5. Бланк-претензію необхідно доповнити фотографіями.
Що робити, якщо коробка пошкоджена, а замовлення доставив кур'єр?
Якщо Ваше замовлення доставив кур'єр і при отриманні, Ви виявили, що коробка або товар пошкоджено Вам необхідно:
1. У кур'єра взяти бланк та оформити претензію;
(Увага! Якщо кур'єр не надає бланк для складання претензії, Вам необхідно зателефонувати на гарячу лінію перевізника).
2. Необхідно чітко вказати причину, що трапилося з вантажем;
3. Кур'єра в жодному разі не відпускати;
4. Вантаж не приймати і не оплачувати;
5. Вказати вартість компенсації;
6. Бланк-претензію необхідно доповнити фотографіями.
Після оформлення заяви, співробітник вантажоперевізної компанії передає претензію до відділу роботи з клієнтами, де і буде прийматися рішення.
Увага! Заява обробляється від 7 до 10 робочих днів.
Intex.net.ua завжди піклується про своїх клієнтів.
Приємних покупок!
Оплата
Сплатити замовлення Ви можете:
-готівкою при отриманні в офісі в Мукачеві;
-готівкою при отриманні (накладений платіж Нової Пошти);
-на Р/С ПриватБанк;
-на Р/С&Монобанк;
- Б/Н на розрахунковий рахунок "Приватного підприємця 2-ї групи без ПДВ".
Покладений платіж Нової пошти
Оплата замовлення готівкою при отриманні.
Комісія за послугу: +1% та 20 грн (за конверт) від суми замовлення.
Карта ПриватБанк
Відправка замовлення після 100% оплати на реквізити картки.
Комісія за послуги ПриватБанку: +1% від суми замовлення.
Карта Монобанк
Відправка замовлення після 100% оплати на реквізити картки .
Комісія за послуги ПриватБанку: +1% від суми замовлення.
Розрахунковий рахунок
Оплата замовлення на розрахунковий рахунок. Відправлення здійснюється після зарахування коштів на реквізити, (зарахування відбуватиметься на
протягом 3-х робочих днів)
Оплата без комісії для юридичних осіб або ФОП.
Разом з нами Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України