breadcrumbs_revolution_theme

Дорогі покупці, ми надаємо гарантію на товари Intex і Bestway і інших виробників з асортименту товарів нашого сайту intex.net.ua. Але в деяких випадках вона не діє. Давайте розберемося в усьому докладно!

Ми надаємо гарантію

  • На цілісність і повагу упаковки;
  • На повну комплектацію відповідно до оформленого замовленням і документацією виробника;
  • На працездатність електричних пристроїв при першому запуску (на перевірку дається 2 дні).

Важливо

При отриманні замовлення засобами транспортних служб, оглядайте коробку на предмет пошкоджень в присутності співробітника і звіряйте відповідність артикулів і комплектацію відразу на місці. Тому що, якщо ви виявите проблему після, ми не зможемо компенсувати вам вартість послуг служби доставки.

Ми відмовляємо в гарантії (згідно із законодавством України)

  • Якщо пізніше з'ясувалося, що на упаковці є пошкодження та дефекти, що не були запротокольовані співробітниками поштових служб;
  • Якщо при використанні продукції не дотримувалися правила експлуатації, зазначені в інструкції;
  • Якщо виріб було використано не за призначенням (таке теж буває);
  • Якщо виріб отримало пошкодження в результаті недбалого ставлення;
  • Якщо виріб було відремонтовано самостійно.

Важливо

Фабричный брак продукции з ПВХ практично відсутній, тому що всі товари перед упаковкою проходять заводські тести на герметичність, просвіт і т.д., існують випробувальні лабораторії, ангари для складування надутої продукції. Товар упаковується у великі коробки, дбайливо транспортується та зберігається на складах виробників перед відправкою по всьому світу.

Продукція з ПВХ має свої особливості, що полягають у чутливості матеріалу до зовнішніх впливів, таких як пошкодження гострими предметами, перегини, крихкість при морозі, стеження під час транспортування тощо.

У зв'язку з цим, пошкодження товарів з ПВХ, такі як мікропроколи, проколи, подряпини, порізи, перекачування, розриви та деформації - відносяться виробником до пошкоджень під час транспортування та експлуатації, тому гарантія від виробника не надається!

1) Умови гарантії: Наявність всіх комплектуючих:

Комплектація кожної одиниці товару-це налагоджений процес на виробництві, який не дає збоїв.

Гарантія-наявність всіх комплектуючих

• Надувна продукція-цілісність коробки, комплектність

Вся інформація по комплектації вказана на заводській коробці (так само і російською мовою).

• Ненадувна продукція з ПВХ-каркасні басейни
Гарантія надається від виробника. Вся інформація про комплектацію вказана на заводській коробці і в паспортах виробів. Кожна деталь має свій артикул, для звірки є креслення з позначеннями і специфікації.

2) Умови гарантії: невідповідність заявлених характеристик:

на нашому сайті вказана актуальна інформація про товар. Виходячи зі специфіки надувного товару, використовуються заявлені характеристики від Виробника (Розміри, комплектація, принт і т.д.). Вся інформація на сайті ґрунтується на останніх доступних до моменту публікації відомостях. Виробник, у свою чергу, залишає за собою право вносити зміни без попереднього повідомлення. Це стосується принта вироби. Так само, буває але рідко, з року в рік змінюється комплектація товару при збереженні артикулу.
Виходячи з багаторічного досвіду в продажах надувних товарів, похибки допустимі:
✓ мінімальні зміни в конструкції (внутрішня система)
✓ мінімальні відхилення в розмірах (3-10 см): човни, дивани і т. д.
✓ зміни в принтах (дизайн)
головне пам'ятати! на товарі вказані габаритні розміри-граничні значення довжини, ширини і висоти з урахуванням додаткових конструкцій (спинка, підлокітники, ніс човна і т.д).

3) Умови гарантії: проколи, порізи , потертості-гарантія не надається: проколи, порізи, потертості. Надувна продукція

дрібні проколи, протікання-гарантія не надається. Чому?
* Перевірка виробів з ПВХ на проколи
Кожна одиниця товару проходить на виробництві ретельну перевірку на відсутність проколів:
✓ басейни каркасні, Easy Set, Fast Set – шляхом просвічування матеріалу.
✓ надувна продукція - шляхом надування і витримування продукту на 24 години

* Що робити? Як усунути прокол? Виробники зробили все можливе, щоб будь-яке пошкодження легко усувалося в домашніх умовах не тільки відразу після покупки, але і в ході подальшої експлуатації, цим продовжуючи термін використання продукту на тривалий час (до 10 років).

- гарантія не надається: проколи, порізи, потертості. Басейни

Дрібні проколи, протікання-гарантія не надається. Чому?
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Маючи багаторічний досвід у продажах басейнів, надувних виробів, на жаль, спостерігаємо, що існує невеликий відсоток браку-дрібні проколи. Як правило, їх не видно неозброєним оком, але при наповненні басейну утворюється текти, при надуванні - виріб дуже повільно, але здувається.
Найбільша проблема-знайти "дірку" у виробі, далі – використовується ремкомплект з прозорою латкою з ПВХ (яким, як правило, комплектується товар) і виріб знову готовий до експлуатації.

4) Умови гарантії: деформація виробу

- каркасний басейн

• басейн каркасний-деформація елементів каркаса.

чому виробник після відкриття коробки, при діагностиці не вважає їх заводським браком, а відносить до пошкоджень внаслідок неправильної експлуатації?
Причина: басейн тримає свою форму за рахунок рівномірного розподілу води по всій формі. З огляду на це, важливо дотримуватися всі рекомендації по установці викладені в інструкції в паспорті вироби.

* басейн Easy Set, Fast Set, надувні меблі, Надувні човни, інша надувна продукція

Заводський брак або наслідки неправильної експлуатації? Деформація кільця або розрив уздовж шва (стріла).

Пам'ятаємо! Перед упаковкою виробу в коробку вся надувна продукція проходить на заводі перевірку шляхом відстоювання товару в надутому вигляді, а це означає, що "деформація – заводський брак" трапляється дуже рідко. Але, навіть якщо з якоїсь причини був пропущений контроль, ця помилка буде виявлена вами при огляді або на етапі первинного накачування. Виходячи з цього, слід зазначити: якщо вам вдалося накачати і використовувати товар (2-5 хвилин і більше) – то це, швидше за все, перекачування.

Як визначити причину? Спосіб дуже простий. Діагностика - це встановлення причини пошкодження. У цьому випадку проводиться розшивання, різкий порив вироби:

✓ Заводський брак: шов не проклеєний (не спаяний), відсутність характерних рваних розривів на ПВХ;

✓ Призначений для користувача шов: шов проклеєний (спаяний), присутність характерного рваного, що лопнув ПВХ (розрив стрілою).

5) Умови гарантії: електричні пристрої, вбудовані насоси

• фільтраційні насоси, акумуляторні пилососи

безпечне використання

✓ Крок № 1: ознайомтеся з інструкцією, що додається.
✓ Крок № 2: підключайте пристрій тільки до заземленої розетки.
✓ Крок № 3: не давайте фільтр-насосу працювати без води – може перегоріти мотор.
✓ Крок № 4: щоб уникнути поломок внаслідок перепаду напруги встановіть стабілізатор або відсікач напруги.
✓ Крок № 5: не закопуйте шнур в землю. Увага! Не дозволяйте дітям грати з електричними установками!

гарантія надається:
✓ на перший запуск приладу( перевірка): 3 дні після отримання замовлення, якщо фільтраційні установки до басейну були придбані з жовтня по квітень – перевірка першого запуску можлива до 15 травня
✓ на наявність всіх комплектуючих
Повернення можливе протягом 14 днів – при відсутності слідів експлуатації.

- Зовнішні електричні насоси (автономні)

гарантія надається:
✓ на перший запуск приладу( перевірка): 3 дні після отримання замовлення
✓ на наявність всіх комплектуючих
✓ Повернення можливе протягом 14 днів - при відсутності слідів експлуатації
Пам'ятайте! Попадання води, різкий перепад температури, перегрів і потрапляння різних дрібних предметів в насос – все це збільшує відсоток виникнення пошкоджень внаслідок неправильної експлуатації.

- Вбудовані електричні насоси (надувні меблі)

враховуючи специфіку надувної продукції (гарантія на цілісність упаковки), можливості перевірити справність насоса перед парканом немає.
гарантія надається:
✓ на перший запуск приладу( перевірка): 3 дні після отримання замовлення
✓ на наявність всіх комплектуючих Пам'ятайте!
Попадання води, різкий перепад температури (на вулиці мінусова-вдома плюсова температура), перегрів і потрапляння різних дрібних предметів в насос – все це збільшує відсоток виникнення пошкоджень внаслідок неправильної експлуатації і буде визначено в момент діагностики. З огляду на це, важливо дотримуватися рекомендацій по експлуатації

- Вбудовані ножні насоси (надувні меблі)

враховуючи специфіку надувної продукції (гарантія на цілісність упаковки), можливості перевірити справність вбудованого насоса перед парканом немає. Гарантія надається:
✓ на перевірку механізму: 3 дні після отримання замовлення
✓ на наявність всіх комплектуючих
Пам'ятайте! попадання води і різних дрібних предметів в насос збільшує відсоток виникнення пошкоджень внаслідок неправильної експлуатації, і буде визначено в момент діагностики. З огляду на це, важливо дотримуватися рекомендацій по експлуатації

6) Умови гарантії: вироби з пластику

гарантія надається:
✓ на перевірку: 3 дні після отримання замовлення;
✓ на наявність всіх комплектуючих.
Повернення можливе протягом 14 днів – за відсутності слідів експлуатації, тобто товар у належному стані:
* без механічних пошкоджень; * повністю укомплектований;
* коробка / упаковка без пошкоджень (зі збереженими ярликами і заводським маркуванням).

Пам'ятайте! наявність слідів використання – подряпин / бруду / пошкоджень) - товар вважається б / у, а це 60% від вартості товару.

Обмін та повернення (згідно із законодавством України)

ви маєте повне право повернути товар протягом 14 днів нам назад. Але за умови, що коробка не розкривалася і товар не був у використанні. Щоб оформити повернення, вам слід зв'язатися з менеджером нашого магазину і повідомити йому свій номер замовлення.

сподіваємося, що згадані вище випадки обійдуть вас стороною ,і ви отримаєте задоволення від співпраці з нами, і радість від використання Товарів нашої компанії intex.net.ua